Os datos técnicos da VAC da Costa da Morte
14:37 26/12/08
Arrinca a construción da Autovía da Costa da Morte, o que lle din o maior da Xunta en obra viaria da historia de Galicia. Xa hai un par de meses púxose en marcha a Variante Cee-Sardiñeiro. Este é un repaso que nos ofrece a Consellería de Transporte sobre os datos técnicos da VAC. A imaxe é da esplanada aberta para a colocación da primeira pedra en Toba o pasado setembro.
Datos técnicos da Vía de Alta Capacidade da Costa da Morte
- O presidente do executivo galego, Emilio Pérez Touriño, e maila conselleira de Política Territorial, María José Caride, asistiron hoxe ao comezo dos traballos desta autovía que será totalmente gratuíta para os usuarios.
- A autovía entre Carballo e Berdoias acada un orzamento de 250 millóns do total de 340 millóns que Política Territorial está a investir en todo o eixo de altas prestacións da Costa da Morte ata Brens e Sardiñeiro.
- O tramo entre Carballo e Baio entrará en servizo a finais de 2010 e seis meses despois abrirase ao tráfico, tamén en sección autovía, o treito entre Baio e Berdoias.
AUTOVÍA CARBALLO-BERDOIAS (da que hoxe se inicia a construción)
A plataforma da autovía contará con catro carrís de 3,5 metros, dúas beiravías exteriores de 2,5 metros, dúas beiravías interiores de 1,5 metros e unha mediana de 2 metros. O treito da autovía entre Carballo e Baio entrará en servizo a finais de 2010 mentres que o seguinte treito, entre Baio e Berdoias- abrirase ao tráfico tan só seis meses despois.- Investimento total: 249 millóns de euros
- Quilómetros: 42 (o 84 por cento do percorrido de todo o eixo)
- Concellos que atravesa: Carballo, Coristanco, Zas, Cabana de Bergantiños e Vimianzo.
- Enlaces: 11 - Enlace coa autovía A Coruña-Carballo (AG-55) - Enlace de Coristanco:Enlaza coa estrada provincial CP-2901 - Enlace de Agualada: Comunica coa estrada autonómica Agualada-Buño (AC-421) - Enlace coa estrada autonómica Agrilloi-Ponteceso (AC-423) - Enlace da Piolla (concello de Cabana de Bergantiños). - Enlace de Zas: Enlaza coa estrada autonómica A Coruña-Cee (AC-552) - Enlace de Baio Este: Conecta coa estrada AC-552. - Enlace de Baio Norte: Conecta coa autonómica Baio-Cabana (AC-430) - Enlace de Santa Irene (concello de Vimianzo): Conecta coa AC-552. - Enlace de Vimianzo Norte: conecta coa estrada autonómica que vai a Camariñas (AC-432) - Enlace de Vimianzo Sur: conecta coa estrada autonómica A Coruña-Cee (AC-552).
- Viadutos: 11 - Viaduto sobre do río Anllóns: 80 metros. - Viaduto do Rego de Balsa: 70 metros. - Viaduto do Rego de Gatos: 252 metros. - Viaduto de Calvar: 144 metros. - Viaduto de Fornelos: 60 metros. - Viaduto do río Grande I: 80 metros. - Viaduto do río Grande II: 90 metros. - Viaduto do río Grande III: 90 metros. - Viaduto do Foxo: 136 metros. - Viaduto de Vimianzo:180 metros. - Viaduto de Castro: 80 metros.
- Pasos superiores: 34
- Pasos inferiores: 25
- Movemento de terras: - Escavacións e desmontes: 7 millóns de m3 - Terrapléns: 7 millóns de m3.
CORREDOR BERDOIAS-CEE
Trátase dun percorrido de 8 quilómetros e conta cun orzamento estimado de 33 millóns de euros. Este tramo terá características de corredor, é dicir, con dous carrís de 3,5 metros, dúas beiravías de 2,5 metros de ancho e xa preparado para o seu desdobramento en autovía cando a densidade de tráfico o requira. Actualmente estase ultimando a redacción do estudio informativo para, posteriormente, sometelo a información pública.VARIANTES DE POBOACIÓN
- Variante de Cee-Sardiñeiro: Os traballos de construción iniciáronse o pasado mes de setembro logo de que xa se acometeran a meirande parte dos desbroces necesarios. O investimento dos cinco quilómetros da variante ascende a 19,3 millóns de euros e ten un prazo de execución de 24 meses. A variante de Sardiñeiro contará con dous carrís de 3,5 metros e dúas beiravías de 1,5 metros. Tamén haberá dúas glorietas de enlace, unha en Cee para conectar coa estrada A Coruña-Cee (AC-552), e outra en Sardiñeiro, onde conectará coa estrada Cee-Fisterra (AC-445).
- Variante de Cee-Brens: Son un total de 9 quilómetros (6 en corredor –preparados para a súa conversión en autovía- e 3 en vía de alta capacidade) que absorberán un investimento estimado de 35 millóns de euros. Actualmente está xa redactado o estudo informativo e tramitada a Declaración de Impacto Ambiental.
- Circunvalación de Carballo: Suma un total de 6,5 quilómetros e contará cun orzamento estimado de 11,1 millóns de euros. Neste caso o estudo informativo está rematado e xa se iniciaron os trámites para a Declaración de Impacto Ambiental.
Fonte
- Nota de prensa da Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transporte.