Veciños de Fisterra lembran a Xunta a necesidade do treito sur da Autovía Costa da Morte

As obras da Autovía en Berdoias están así dende 2011

Xa non se lembra a Xunta do treito entre Baio e Cee nas eufóricas notas de prensa nas que anuncia que a Autovía estará en marcha en 2016. Nunca lembra dicir que será só a metade da infraestrutura prometida, e que leva ademais 3 anos de retraso.

Por iso tócanos á sociedade civil recordarlles que a infraestrutura completa inclúe o treito Baio-Cee, fundamental para conectar o sur da bisbarra coa Coruña e Santiago. Sinalan que é urxente e necesario suscitar a contratación inmediata da segunda fase entre Baio e Berdoias. Se ben saben que quedan pendentes os proxectos da vía de Alta Capacidade entre Berdoias e Cee, así como a variante ao porto de Brens, para que realmente esta parte do territorio galego quede ben comunicada coa capital provincial.

Unha necesidade comarcal

Nese sentido, a Asociación de Veciños “Costa da Morte”, vén de remitir un escrito á Consellería de Infraestructuras e Vivenda esixindo que fixen os prazos para a contratación da segunda fase da construción de autovía da Costa da Morte entre Baio e Berdoias, onde xa realizaron parte das obras.

A entidade fisterrá lembra que levan "desde 1989 reclamando a construción dunha autovía que unha Fisterra coa cidade da Coruña, como eixe vertebrador e que posibilitaría o desenvolvemento económico e social das comarcas que atravesa". Lembra tamén que "a obra da autovía da Costa da Morte foi incluída nos programas electorais de todos os partidos políticos nas últimas lexislaturas e dita obra foi contratada dúas veces, polos gobernos de quenda, entre Carballo e Berdoias, co mesmo resultado de paralización da construción por problemas financeiros ou por incapacidade para executar a obra ao prezo ao que foi adxudicada por parte dos contratistas, para, finalmente, quedar dividida en dúas fases. A primeira é a que está en ejecución entre Carballo e Baio, mentres que a segunda, queda pendente de comprobarse o número de usuarios de devandito vial, os que farían viable o continuar dita construción e que xustificase un investimento desa envergadura".

E tamén recordan que "a construción da autovía da Costa da Morte é fundamental para o desenvolvemento económico e social deste territorio e, con iso, a potenciación dos polígonos industriais, a interconexión de porto de Brens co porto Exterior da Coruña e produciría o aumento de actividade comercial, co que aumentaría de forma considerable o número de vehículos que potencialmente farían uso de devandito vial".

Novas da Autovía

Artigos relacionaddos

Fonte

  • Redacción de QPC (info@quepasanacosta.com).