Xoves. 02.05.2024
El tiempo

Fran Pallas afronta o desafío do seu 8º Dakar, en moto eléctrica

Fran Pallas camino do Dakar con Moto Electrica
Fran Pallas afronta o desafío do seu 8º Dakar, en moto eléctrica

8ª vez que o carballés (nado en Venezuela) Fran Pallas afronta o desafío do Rally Dakar. Unha das lendas galegas do motocross afronta este ano un reto especial, ademais: ser o único español que compite, e ademais cunha moto eléctrica.

O primeiro equipo español que participa cunha moto eléctrica no Dakar é froito do esforzo do Team Green Power Race e do Wattpower Racing. O impulso e a paixón de dous dakarianos que se coñeceron na mítica proba como o galego Fran Gómez Pallas e o catalán Joan Puig Cotet fan posible esta aventura.

Fran Pallas camino do Dakar con Moto Electrica Equipo

O carballés sairá en Arabia Saudí cunha moto eléctrica Wattbike DKR24, deseñada e fabricada en Barcelona. Este amante da aventura salvaxe, recoñece que “o Dakar máis duro é o de conseguir sponsors”. De feito, o primeiro ano tivo que pedir un crédito para sufragar os gastos. Lembra aquela edición de 2000 como unha auténtica aventura: 15.000 km de Senegal a Exipto, con ameaza terrorista de por medio, e medio viaxe cunha fractura nun pé…

Pero este ano conta co equipo Green Power Race Team. “A nosa motocicleta é un testemuño da excelencia española na enxeñaría e fabricación de motocicletas eléctricas”, aseguran. E falta lle fai, porque terán que levar unha infraestrurura moito máis potente para poder respostar 6 veces cada etapa, non 3 como os vehículos de gasolina, como explicaba nunha completa entrevista realizada polo DXT.

Leva meses preparando facendo bici e natación, e saíndo todas as findes traballando para completar o seu soño. Así, esta ponte está en Granada participando en complexos adestramentos de orientación, con xornadas de máis de 200km por montes granaínos.

Pallas, que xa ten completado o Dakar en África e en Sudamérica, viaxará a Arabia Saudí para arrincar a proba de 2024 o 5 de xaneiro en Al-Ula, e percorrerá 5.000km 14 días de carreira, atravesando o inmenso deserto de Empty Quarter para rematar o 19 de xaneiro na cidade saudita de Yanbu, a orillas do mar Rojo.
Con todo, participar neste Dakar na categoría Mission1000 é só o primeiro paso. Á participación no Dakar seguirán outras probas Offroad con prototipos e motocicletas eléctricas.

Fran non quere esquecer agradecer aos patrocinadores que fan posible esta aventura: Lantania, NoMamesWey,Quechova, Yacar Racing, Indupanel, Formas Inoxman, Motoval, Garaysa, Don Joy Racing, Galemoto, ToldosGomez, Enovis, Deporte Galego, Xunta de Galicia, Concello de Carballo, Moai café, Bico de Xeado, 3DPartum.

Fran Pallas embarcando
Fran Pallas xa embarcou a súa moto camiño de Arabia

Novas semellantes

Comentarios