Domingo. 08.09.2024
El tiempo

Un ERP aplicado ás empresas de servizos médicos mellora a atención ao paciente

Organizar o calendario de citas, ter acceso directo á historia clínica, poder modificar consultas e optimizalas, así como dar prioridade ás doenzas máis urxentes, mellora o servizo clínico.
Un ERP aplicado ás empresas de servizos médicos mellora a atención ao paciente
Un ERP aplicado ás empresas de servizos médicos mellora a atención ao paciente

A dixitalización dos procesos de xestión de empresas e entidades de diferentes selectores trouxo consigo unha optimización dos seus recursos e unha forma áxil, intuitiva e sinxela de xestionar cada departamento coa vantaxe de cruzar datos, almacenalos e extraer conclusións que son moi útiles.

Neste contexto nace os softwares de xestión ou ERP. Fano como unha ferramenta que ofrece solucións integrais cubrindo as áreas máis importantes de calquera empresa ou entidade como son as de proxectos, loxística, contabilidade ou finanzas, entre outras.

Ao mesmo tempo, este tipo de software é moi útil para xestionar eficazmente o persoal da empresa. Grazas aos programas de RRHH, a forza de traballo convértese nun dos activos máis esenciais para a empresa. Ademais de realizar unha distribución xusta e equilibrada do traballo, optimizando os teus horarios e xestionando vacacións, permisos e baixas, tamén é unha forma de sacarlle o máximo proveito.

Un bo programa de xestión axuda ao departamento de persoal a sacar conclusións sobre o posto ou departamento no que cada membro do persoal é máis hábil. Establecer canles para medir estas satisfaccións contribúe a mellorar o ambiente laboral e, polo tanto, a un maior rendemento no traballo, o que se traduce en beneficios para a empresa.

Tipos de software para mellorar a xestión médica

Como se mencionou, os ERP pódense aplicar en todos os ámbitos da xestión empresarial, pero tamén en programas e proxectos clínicos, de desenvolvemento ou sociais, entre outros.

En canto ás vantaxes que proporciona o software de xestión médica, o máis salientable é mellorar o servizo asistencial aos pacientes, xerando seguridade e seguridade en situacións ás veces complexas. É, polo tanto, unha ferramenta idónea para que as clínicas de todo tipo de asistencia sanitaria, así como os consultorios, ofrezan un tratamento máis personalizado, inducido e eficaz para a súa carteira de pacientes. Por outra banda, a axilidade na xestión de citas, cambios de última hora, incluso atender urxencias coa máxima dilixencia axuda tanto a médicos como a pacientes a xerar un clima de confianza.

É moi importante que con este tipo de ferramentas poidas ter acceso directo ao historial de cada persoa atendida. Porque iso é o que permite o software para consultorio, non só aumenta a calidade do servizo clínico, senón que tamén axuda ao persoal sanitario a tomar decisións mellor informadas. Polo tanto, son moitas as cuestións positivas que veñen coa aplicación destas aplicacións informáticas.

Vantaxes dun bo ERP completo

A continuación, destacaremos algunhas das principais vantaxes que se derivan directamente da aposta por estes ERP de xestión:

  • Este tipo de plataformas optimizan procesos e mellora a eficiencia: ao facer un seguimento da xestión de cada departamento, coñecendo a axenda de cada médico e as necesidades de cada paciente, ofrece calendarios adaptados, readapta e, ademais, axiliza o rexistro de información cada consulta coas súas receitas e doenzas asociadas.
  • Facilita a toma de decisións informada: ter esta información nun mesmo espazo ofrece unha visión global de cada caso, o que fai que se poidan tomar decisións en base a criterios obxectivos e buscando sempre o mellor para as partes.
  • Incrementar a produtividade, reducir os custos operativos: xestionar os recursos humanos, ter os perfís máis óptimos en cada departamento e ter un control real, efectivo e inmediato dos calendarios e horarios de traballo contribúe a obter unha plantilla máis eficaz.
  • Manterse competitivos nun mercado en constante cambio: aproveitar oportunidades e corrixir debilidades permite ás empresas posicionarse cunha mellor estratexia de saída en mercados competitivos.

En definitiva, con estas ferramentas, as clínicas e os centros médicos poden crecer, estar mellor xestionados, ofrecer un mellor servizo aos pacientes e, polo tanto, ser máis produtivos.

Comentarios