A CMAT valora un ano e medio de actividades a pesar das carencias

12:44 11/05/17


Creación de produto
Agora o traballo está centrado na “creación de produto”. Xa hai 8 experiencias creadas, que están en fase de tradución ao castelán e ao inglés, para subir á rede e poder ofertalas.Resumo de actividades
Actividades realizadas polo CMAT no ano 2016 (co apoio de Turismo de Galicia): 1. Desenvolvemento da imaxe de marca da Costa da Morte Asociación Turística, CMAT:- a creación dun portal web www.visitacostadamorte.com onde se recolle a información turística do destino Costa da Morte en tres idiomas (galego, castelán e inglés). Creación dos contenidos web para o portal creado, imáxenes fotográficas de alta calidade e audiovisuais para a promoción turística do territorio.
- Mantenemento da web.
- Desenvolvemento de Apps Móviles para as plataformas Ios, Android e Windows Phone, con soporte para 3 idiomas con información de Costa de Morte, dos establecementos que conforman o destino, con información de interese, galería de imáxenes e videos.
- Reportaxe publicado na prensa sobre actividades deportivas realizadas na Costa da Morte. O conocido surfista Axi Muniain graba en Costa da Morte o programa “Al filo de lo imposible”.
- Video “O CAMIÑO DOS FAROS”.
- Video MAR DE XENTES.
- Video “O AGUA CONTRA A ROCHA”.
- Video “COSTA DA MORTE-FITUR”
- Video De SANTIAGO a FISTERRA.
- Video “PERCORRE A COSTA DA MORTE”
- Video CAMINO DE SANTIAGO 360º
- Videos 360º
- Monográficos de cociña: peixe
- Monográficos de cociña: almorzos
- Monográficos de cociña: carne
- Monográficos de cociña: presentación de pratos
- Monográficos de cociña: marisco
- Calidade alimentaria e alimentación saudable
- Dirección e xestión de aloxamentos
- Comportamento social e boas maneiras
- Inglés para hostalaría

- Esencia pura do noso patrimonio
- Axexando dende as alturas
- As riquezas que emerxen da terra
- Area e ar
- Na procura da caramiña
- Onde o vento me leva
- Os ancestros do pobo galego
- Dos castros as aldeas rurais
Novas relacionadas
- Abril 2017: O CMAT lanza novos Cursos de Empratado e de Calidade Alimentaria e Alimentación Saudable.
- Febreiro 2017: A APTCM focaliza esforzos nunha Xerencia, na formación e nun mapa xenérico.
- Xaneiro 2017: As caras da Costa da Morte na Fitur.
- Xaneiro 2017: O Turismo dumbriés medrou un 500% nos últimos 5 anos.
- Novembro 2016: 3 únicos representantes costeiros na Feira Internacional Intur
- Xosé Regueira: “No sector turístico fai falta formación, e non só dos hostaleiros, se non tamén a nivel estratéxico, dos empresarios.
- Novembro 2016:O Camiño dos Faros, produto estrella na World Travel Market
- Setembro 2016: Pedro Sestayo: “A Costa da Morte está totalmente olvidada en formación hostaleira”.
- Febreiro 2016: O Turismo na Costa da Morte medrou nun 21% entre 2012 e 2014.
- Febreiro 2016: A Deputación aporta os fondos para a xerencia da CMAT.
- Xaneiro 2016: “O sector turístico da Costa da Morte ten que traballar na mesma dirección”.
- Decembro 2015: Os visitantes do Faro Vilán medran nun 20% dende 2013.
- Agosto 2015: O CMAT ponse en marcha conta co apoio económico da Xunta.
- Febreiro 2015: CMAT, constituído o ente que coordinará o Xeodestino Costa da Morte.
- Redacción QPC (info@quepasanacosta.com)