Luns. 15.08.2022
El tiempo

A carta do ex alcalde de Cee aos emigrantes na Arxentina

A carta do ex alcalde de Cee aos emigrantes na Arxentina

Liamos onte as explicacións do PP sobre a carta que o ex alcalde de Cee lle enviaba aos emigrantes na Arxentina. Dende a cúpula do PP aseguran que Antonio Domínguez non conta co respaldo do partido e que actuou por conta propia, e que nada ten que ver cunha táctica de caza do voto emigrante.

Unhas pautas complexas de comprender cando lemos a carta que Domínguez enviou, considerándose o "encargado por el Partido Popular para las elecciones de 20 de Noviembre". Ademais, a necesidade de acodir cunha fotocopia do pasaporte semella sospeitosa.

As datas da carta coinciden coa última visita de Feijoo esta pasada fin de semana a Bos Aires e Montevideo.

Carta de Antonio Domíngue

Querido amigo/a:

José Antonio Domínguez García, exalcalde de Cee y encargado por el Partido Popular para las elecciones de 20 de Noviembre, en Argentina, para los ayuntamientos de la Costa da Morte.

Te invita a un acto que tendrá lugar en Octubre en un lugar por determinar en Buenos Aires, para poder asistir tendrás que retirar la invitación en C/MORENO 1768 de la capital BsAs, los días 14, 15, 17, y 18 de Octubre, de las 4 a 8 de la tarde, que estaré yo allí para darte la invitación, para lo cual deberás traer una copia del Carnet de Identidad o del Pasaporte.

Esperando verte esos días en Buenos Aires, te mando un abrazo muy afectuoso.

En Cee a 29 de Septiembre del 2011.

Novas relacionadas

Fonte

comentarios