Venres. 26.04.2024
El tiempo

Solpor levará a campaña "Un mar de Grazas" a Fitur

Solpor en Fitur
Imaxe de representantes de FITUR o ano pasado en FITUR
Solpor levará a campaña "Un mar de Grazas" a Fitur

Quedan 4 días para a FITUR, e a presencia da Costa da Morte vaise posicionando. Ademais do proxecto da Deputación de turismo gastronómico e de natureza “Os Fogóns do Anllóns”, tamén estará presente Asociación de Empresarios do Camiño Santiago a Fisterra-Muxía (SOLPOR), que na pasada edición volveu mesmo pechando acordos acordos con México.

A cita pública será o xoves 19 no stand de Galicia, onde presentará a súa proposta de promoción dun turismo de calidade, variedade e sustentable “Un Mar de Grazas”, realizada tamén en 2019.

A entidade considera que se trata “dun proxecto singular e único” que, como di o propio título, ten por misión rendeir un especial e sentido recoñecemento ao sector turístico de Santiago de Compostela e agradecer a recomendadores e prescriptores o seu labor, algo pioneiro dentro das accións de mercadotecnia en Galicia.

Para iso a campaña porá en valor “a paisaxe, a gastronomía e a sustentabilidade” de devandita proposta e “a importancia da eminente cidade de Santiago de Compostela”.

O presidente da entidade Jesús Picallo resalta que “a campaña non busca só promover e potenciar a imaxe de marca de SOLPOR e os seus asociados, senón poñer en valor o positivo resultado das sinerxías entre os diversos profesionais do sector (aloxamentos, restaurantes, guías, empresas de transporte, empresas de servizos, medios de comunicación) e os operadores turísticos, unhas sinerxías que xeraron uns resultados tremendamente positivos” para todos os sectores implicados na misma pois considera que ”hoxe, más que nunca, é necesario reinventarse, innovar e sumar forzas" entre axentes públicos e privados para "superar as consecuencias negativas que a crise do coronavirus e as restricións de mobilidade tiveron no sector turístico”.

Turismo de proximidade, eixo do futuro

Enfican á campaña ao “turismo de cercanía” tendo claro que “vai ser o motor principal a curto e medio prazo para o sector na Costa dá Morte”, despois de que a pandemia nos axudase a ser descubertos por moitos que aínda non nos coñecían. “No camiño de Santiago a Fisterra-Muxía pódese atopar descanso, tranquilidade, relaxación e estar en contacto a natureza e o medio ambiente”.
Nese sentido, Picallo subliñou que “o mercado nacional foi o motor da recuperación durante a segunda metade de 2021 e también nos primeiros meses do 2022”, pero que o mercado internacional vai incrementando de forma progresiva tras o fin das restricións. Así “tras un Xacobeo 2021-22 de récord, esta campaña busca dar a coñecer o noso destino en áreas e países estratéxicos.

Novas relacionadas

Comentarios