Consellos para dropshipping: cara a un emprendimiento online exitoso
Un modelo de negocio que gañou terreo no mundo do e-commerce é o dropshipping. Este é un método de venda, envío e entrega de produtos que non require manter inventario físico de artigo algún, polo cal, non é necesario ter un almacén con existencias.
Para isto, é fundamental que a tenda conte con proveedores e fabricantes de confianza, co fin de cubrir a demanda de mercancía. Deste xeito, é posible crear unha tenda dropshipping con pouco investimento e coa vantaxe de ofrecer todos os artigos en tempo real e empezar a vender ao instante.
Guía útil para facer dropshipping
Como en todo negocio, para conseguir o éxito dun emprendimiento de dropshipping, é necesario coñecer toda a información para administrar unha tenda baseada neste modelo. Así, deben investigarse os datos necesarios para empezar a deseñar e obter os elementos crave, os cales están dispoñibles no blog | https://www.oberlo.es/blog, que con toda seguridade axudarán a alcanzar o éxito da empresa.
Un e-commerce de dropshipping non demanda aspectos loxísticos nin cadeas de distribución para que o produto chegue ao cliente. Con todo, debe contarse con proveedores responsables que poidan xestionar todos os envíos dos artigos comprados e que manteña unha comunicación constante para cumprir coas entregas a tempo. Seguir esta serie de pasos axudará a crear unha tenda exitosa, proporcionando unha guía útil para logralo:
- Facer un estudo de mercado e analizar a rentabilidad dos artigos que se van a vender, sempre considerando o público obxectivo.
- Buscar fabricantes e distribuidores oficiais para un maior beneficio e xerar confianza nos clientes, á hora de comprar.
- Elixir unha plataforma adecuada para deseñar a tenda segundo as necesidades e alcances que terá. Entre as máis usadas están Magento, Shopify e Prestashop.
- Contactar con varios proveedores que ofrezan mercancía similar e así poder resolver calquera imprevisto cos clientes.
- Traballar cos proveedores máis próximos, o que diminuirá os gastos do envío e atraerá a máis compradores.
- Formar unha comunidade para o e-commerce, que xere contido de calidade para o nicho da tenda.
- Utilizar ferramentas como Google Shopping ou eBay, para empezar a vender e situar a empresa desde os seus inicios.
- Vender produtos de interese propio, o que engadirá personalidade á tenda e marcará competencia.
Recursos de dropshipping: atraer tráfico á tenda con estratexias de marketing
Ao crear un negocio de dropshipping é fundamental situar a tenda, gañar clientes e referencias positivas para que estes sexan fixos. A tenda debe estar en constante comunicación para crear unha canle entre o comprador e o distribuidor.
As compras realizadas tramítanse e páganse a través dunha páxina de e-commerce, pero son distribuídas polo proveedor, sendo a tenda de dropshipping o punto intermediario para que se efectúe o proceso e o produto chegue ao seu comprador. Deste xeito débense aplicar estratexias de marketing dixital como recursos de dropshipping que xeren campañas e diversas accións no negocio online.
A principal estratexia a destacar é a páxina web, esta debe ser deseñada para que cumpra cunha estrutura funcional para vendas, a accesibilidade adecuada e facilidade para comunicarse a través da mesma. Tamén é importante garantir a rapidez de todo o proceso, desde o uso da tenda online ata a distribución e entrega do produto comprado.
Algunhas tácticas de marketing a considerar
Ter deseñada a páxina web cos criterios adecuados para o seu funcionalidade, é o primeiro paso para situar á tenda no comercio electrónico. Con todo, é necesario xerar tráfico e para isto deben considerarse outras estratexias, como:
- Marketing de contidos: crear un blog é clave para atraer visitas e xerar confianza a través da información exposta nos artigos publicados.
- Técnicas SEO e SEM: para colocar á tenda como primeira páxina nos buscadores, así se crea un posicionamiento natural.
- Redes sociais: como canles de comunicación para atraer futuros clientes que visiten a tenda. Publícanse promocións e campañas para un público obxectivo.
- E-mail marketing: utilízase para chegar de forma directa aos usuarios, prográmanse con certa frecuencia e úsanse técnicas psicolóxicas como a persuasión e o storytelling, para captar a atención.