domingo. 18.05.2025
El tiempo

Vimianzo tramita o 92% das incidencias comunicadas a través da app Liña Verde

Vimianzo tramita o 92% das incidencias comunicadas a través da app Liña Verde
Unha boa parte das incidencias tenen que ver co alumeado publico Unha boa parte das incidencias teñen que ver co alumeado público Beirarúas, calzadas, iluminación, vía pública e puntos de auga son as principais incidencias das que informan os veciños e veciñas de Vimianzo a través da aplicación "Liña Verde" que leva funcionando en Vimanzo dende mediados do 2014. De todas estas incidencias postas en coñecemento poloa veciñanza, o concello resolviu o 92%. Para utilizar o servizo a través de smartphone ou tableta, basta con descargar a aplicación Liña Verde. Para iso o usuario conéctase a PlayStore ou APPStore e dunha forma fácil e intuitiva, prodúcese a descarga. Esta é completamente gratuíta.Unha vez aberta a aplicación no dispositivo móbil, o usuario decide se expor unha consulta ou comunicar unha incidencia. O procedemento é moi rápido e sinxelo. Para comunicar unha incidencia, basta con seleccionar o tipo de categoría. Por xeolocalización, a APP Liña Verde encárgase de detectar de forma automática as coordenadas exactas nas que se sitúa a mesma. Posteriormente, pódese achegar unha foto da incidencia cunha breve descrición. Unha vez enviada, o responsable nomeado polo concello recibe notificación da mesma. A partir deste momento, inícianse os trámites para solucionar a incidencia detectada. O cidadán coñece en todo momento o estado no que se atopa a incidencia comunicada grazas ás notificacións que recibe no seu dispositivo móbil. "Este servizo, ademais de implicar á cidadanía na consecución dun municipio máis sustentable, facilita en gran medida a xestión diaria dos responsables do propio concello" indican dende o goberno municipal. Novas relacionadas Fonte 
  • Redacción QPC (info@quepasanacosta.com)
  • Concello de Vimianzo
 

Comentarios