APTCM busca unha rede de contactos estables para comercializar a Costa como destino turístico
09:10 15/02/11
Unha vez rematado o gran de traballo de achegar xornalistas especializados en viaxes e gastronomía á Costa da Morte, no marco da Fam Press, a APTCM segue buscando novas vías de comercialización da nosa bisbarra como destino turístico.
E non para a APTCM. De feito, a súa xerente Anabel Piñeiro, xa están en marcha dende hoxe mesmo para visitar novos destinos emisores:
- Navatur – Navarra (18-20 febreiro).
- Forum Gastonómico de Girona (20-23 de febreiro)
- Alicante (Backstage do Camiño) (1 de marzo)
- Murcia (Backstage do Camiño) (3 de marzo)
Crear unha rede de contactos
O traballo da APTCM non se centrará soamente na presenza en feira senón que se aproveitarán as mesmas para visitar máis de 40 axencias de turismo coas que xa se contactou previamente. O obxectivo é crear unha rede de contactos para despois establecer unha relación mais directa á hora de presentar os seus produtos. De feito, grazas a cinco establecementos colaboradores, Hotel Rústico Insula Finisterrae, Hotel Monteblanco, Hotel Insua, Hotel Rústico A Torre de Laxe e Casa de Trillo, en cada feira terá lugar o sorteo dunha fin de semana para dúas persoas na Costa da Morte.Novas relacionadas
- Xornalistas especializados de toda a península coñecen os tesouros da Costa.
- Xornalistas especializados en viaxes pasarán 4 días na Costa da Morte na 1ª Fam Press.
- Cataluña si quere saborear Muxía.
- Unha ruta polos Recunchos de Muxía .
- A esperanza dunha tradición que seca ao vento do mar .
- Recunchos da Costa: O secadoiro de congro.
- O Museo de Artesanía en vivo do Castelo de Vimianzo.
- A Costa sabe degustar o seu mar.
- Fitur volve coñecer varias Costas da Morte.
- APTCM crea iniciativas en tempada baixa.
- A APTCM cifra a ocupación media nun 40% ao longo de 2010.
Fonte
- Redacción de QPC ([email protected]).
- Nota de prensa de APTCM.