CMAT e Deputación ofreceron unha visión comarcal a todo FITUR

Entre a mensaxe dispersa que levamos á FITUR, houbo dúas entidades que polo enos intentaron ofrecer unha imaxe unificada do noso potente destino Costa da Morte. CMAT e Deputación levaron dúas presentacións nas que focalizaron a potencialidade comarcal.
CMAT: «Naturalmente Salvaxe» 365 días ao ano
A CMAT presentou, xunto a representantes da Deputación da Coruña e de Turismo de Galicia, o vídeo promocional «Costa da Morte, Naturalmente Salvaxe» e a campaña da Asociación de Profesionais do Turismo da Costa da Morte (APTCM) «Temporada de Mar».
A presentación «Costa da Morte, Naturalmente Salvaxe».
A presentación xirou en torno a dous importantes eixos: tanto a importancia da colaboración pública e privada que se da na CMAT, froito do traballo conxunto dos 17 concellos e dos empresarios a traves de APTCM; como o valor turístico que a Costa da Morte ten nas diferentes épocas do ano.
O presidente da entidade comarcal Lolo Muíño destacou "a inmensa conxunción de sabores, olores, mar, terra e ceo estrelado; unha máxica espiritualidade que envolve a todo o mundo que visita este xeodestino Naturalmente Salvaxe. "Ver 17 concellos que se unen
para formar un destino turístico tan potente como a Costa da Morte é moi satisfactorio", apuntou Xosé Manuel Merelles, director de Turismo de Galicia.

Pola súa parte, Xosé Regueira, vicepresidente da Deputación da Coruña, destacou que "a Costa da Morte é moito máis que paisaxes, gastronomía e as súas xentes. O fantástico da Costa da Morte é que ten todo iso e ademais un patrimonio intanxible que é de máximo nivel e o seu atractivo é enorme en calquera estación", destacando o valor do outono na comarca.
Tamén fixo referencia ao valor da desestacionalización Pepe Formoso, presidente de APTCM, destacando a «Temporada de Mar»
A Deputación e a Asociación de Concellos do Camiño

A Deputación e a Asociación de Concellos do Camiño Fisterra – Muxía levaron a campaña "Fisterra-Muxía, o camiño que remata no mar" ao stand de Tourespaña e no pavillón de Galicia.
Regueira destacou a “singularidade” deste camiño, “que conta con dúas catedrais, a de Santiago e as pedras do santuario de Muxía, e por suposto o faro da fin do mundo, en Fisterra”.
Esta presentación continuou hoxe, trasladándose ao espazo de Turespaña, onde o deputado Antonio Leira se referiu a este tramo como “único e maxestoso, polo que imos atopar nel, principalmente as súas xentes que vos farán sentir na casa”. Leira tamén puxo en valor o compromiso de todos os alcaldes e alcaldesas dos concellos implicados, “hai un sentir que é o respeto, o coidado, o mimo e a divulgación da esencia do camiño, e aí temos o mellor legado”. O deputado tamén falou do proxecto da Deputación, ‘Arte no Camiño’, que “nos permite recuperar espazos e historias que hai no Camiño”.

Máis novas de FITUR