Martes. 30.11.2021
El tiempo

Como utilizar as Redes Sociais para conseguir traballo

Como utilizar as Redes Sociais para conseguir traballo

Na actualidade son cada vez máis os reclutadores, empresas e Head-hunters que se adaptaron aos novos mercados digitais e utilizan estas redes sociais para buscar novos talentos.

O potencial das redes sociais (LinkedIn, Twitter, Facebook, entre outros) como canle de atracción, captación e reclutamiento de diferentes perfís converteuse nun importante alicerce para os departamentos de Recursos Humanos. Agora poden obter información moi valiosa e de calidade de cada candidato por este medio.

A continuación ofrecémosche algúns consellos xerais sobre o uso das redes sociais para incrementar as túas posibilidades de ser contratado:

Constrúe unha reputación electrónica: A túa presenza na rede incrementa a túa visibilidade, pero tamén a túa vulnerabilidade. Por iso é moi importante que as túas distintas redes sociais conteñan información moi útil sobre ti. Toma o teu tempo para alimentalas adecuadamente. Mostra toda a información que destaque o teu perfil (Título, experiencias, áreas de interese asociación da que es membro, entre outros). Isto permitirá aos reclutadores saber máis sobre ti e especialmente coñecerte mellor.

Os reclutadores escudriñan as túas redes sociais: Os reclutadores tamén se interesan polo teu estilo de vida, as túas afeccións, os libros que che gustan… Isto pode ser un elemento complementario e decisivo á hora de decidir entre os candidatos. Estar presente nunha rede social, cun perfil completo e actualizado permitirá ao reclutador saber máis sobre ti.

Coñecer novas empresas: Descobre novas empresas a través de apuntalas nas redes sociais da empresa. Por exemplo, as empresas de nova creación adoitan estar moi presentes nas redes sociais. Non dubides en enviar unha breve mensaxe ou interactuar con elas a través das redes sociais. Quizais, algún día te asegure un gran posto de traballo nunha desas "Start-Ups".

Crea relacións: Estar presente nas redes sociais permíteche crear vínculos con outras persoas e ampliar o teu círculo profesional. Por exemplo, un dos teus contactos en LinkedIn pode estar buscando a alguén coma ti. Así que non dubides en utilizar a túa rede para promocionarte. Especifica no teu perfil que estás buscando traballo e interactúa cos teus contactos sobre a posibilidade de novas oportunidades profesionais. Le máis detalles a continuación sobre como utilizar LinkedIn.

Sé diferente e único: Na actualidade, é posible ser creativo na web e distribuír contidos rápidamente. A través de blogs, vídeos e YouTube, plataformas de creación de CV online (ver las plantillas personales gratuitas del creador de cv), podemos marcar esa diferenza e mostrar as nosas habilidades. Por exemplo, crear un vídeo sobre ti, publicalo en YouTube (A través da túa conta persoal) e compartilo nas redes sociais nas que estás presente demostrará a túa autonomía, experiencia e interese por asumir novos retos.

Sé visible: Interactuar, dar a túa opinión, debater nas redes sociais (especialmente nas redes sociais corporativas) e nos foros permitirache incrementar a visibilidade do teu perfil e demostrar o teu “Saber facer”.

 

E a continuación, atoparás algunhas suxestións máis específicas para canles de redes sociais concretos.

LinkedIn

Desenvolve a túa rede: Engadindo a colegas, amigos, clientes ou ata socios, multiplicas as posibilidades de ampliar a túa rede profesional, o que che permite crear oportunidades.

O teu CV e a túa páxina de perfil en liña deben coincidir: Os reclutadores utilizan as redes sociais profesionais para verificar que o teu perfil de LinkedIn non se contradi co teu CV profesional, que podes crear con servizos premium como CVmaker.

Crea un perfil actualizado: Asegúrate de que o teu perfil está actualizado para mostrar os teus traballos e formación recentes.

Sé activo: Comparte fotos e artigos que che parezan relevantes e interesantes, ou simplemente publica contido ti mesmo para demostrar a túa experiencia e mellorar a túa visibilidade.

Destaca os teus proxectos persoais e profesionais: Destaca con enlaces ao teu portafolio ou ao teu blog. Mostrar o que conseguiches xogará ao teu favor.

Facebook

Ordena as publicacións públicas: Non fagas públicas fotos demasiado persoais ou tuits políticos. De feito, os reclutadores poden eliminar unha solicitude si consideran que o candidato non ten unha personalidade seria ou unhas opinións políticas inaceptables.

Únete a grupos de discusión: As comunidades de Facebook axúdanse mutuamente e intercambian ofertas de emprego. É o caso da Comunidade Europea de Emprego (18.000 membros) para buscar emprego na Unión Europea, por exemplo. Hai cantidade de páxinas deste tipo relacionadas co emprego en Facebook.

Comproba as publicacións das páxinas das empresas: En Facebook, as empresas seguen mostrando os proxectos nos que están traballando e terminando. Aquí hai que fixarse ben: Imaxínaste traballando nun destes proxectos?

Determina a súa misión: Coñecer os antigos proxectos da empresa é útil, pero sobre todo é máis importante prepararse para o futuro: Cal é a misión da empresa e que papel queres desempeñar nela? As publicacións en Facebook adoitan falar de proxectos futuros e novas visións. Aquí é onde tes que demostrar na entrevista que es o mellor para facer realidade estas visións.

Instagram

Perfil profesional: O teu futuro empleador dará moi pouca importancia ás fotos das túas vacacións ou da túa última noite. Ter un perfil profesional mínimo é imprescindible. Comeza coa túa foto de perfil e logo utiliza o campo “Biografía” para describirte cunha serie de palabras clave relevantes.

Busca e atopa: Busca novas empresas que poidan ter os traballos adecuados para ti e sígueas moi de cerca. Cun pouco máis de investigación, tamén atoparás ás persoas que traballan alí e seguilas e eventualmente coñecelas nalgúns eventos podería darche unha vantaxe para conseguir o traballo soñado nesa empresa.

Ponte no punto de mira: Incrementa o teu valor de mercado publicando fotos e contido relevante sobre a túa profesión. Coloca unha bonita foto túa mentres usas un produto ou servizo da empresa e di por que che gusta. Deixa claro que ti e a empresa en cuestión compartides a mesma misión e paixón. Un pequeno cumprido non fai dano a ninguén, Pero ten coidado de non excederte!

Etiquetas: Á fin e ao cabo, do que se trata é de facerse notar, Non?

comentarios