Sábado. 27.07.2024
El tiempo

Unha empresa muradá, entre as 11 estatais que tratan de formar con Google, un ecosistema de emprendemento social máis diverso, accesible e inclusivo

Milucho Louro a dereita no EMPRESAS PROYECTO MIES
Milucho Louro, de Fresco y del Mar, á dereita
Unha empresa muradá, entre as 11 estatais que tratan de formar con Google, un ecosistema de emprendemento social máis diverso, accesible e inclusivo

Son 11 as empresas de toda España que participan no Proxecto MIES, unha iniciativa que conta co apoio de Google.org co obxectivo de xerar “un ecosistema de emprendemento social máis diverso, accesible e inclusivo en España”. Entre elas atópase a muradá 'Fresco y del Mar'.

O Proxecto MIES é unha iniciativa co-creada por AlmaNatura, SALVAJE e Terra da Auga, que forma parte de Impacta+, un proxecto de Ashoka España co apoio de Google.org que pretende xerar un ecosistema de emprendemento social máis diverso en España. máis accesibles e máis inclusivos na loita contra o despoboamento rural e contribuír así á xeración de territorios máis estables, atractivos, sustentables e innovadores na loita contra o despoboamento rural.

Os emprendedores sociais convertéronse nun gran aliado para a reactivación do rural, xa que xeran emprego, activan comunidades locais, promoven a innovación e a sustentabilidade nos territorios e tamén consolidan o sistema socioeconómico da zona.

As empresas participantes, como Fresco y del Mar, Baku Barrikupel, Pueblos Remotos, Muullhoa, Regeneration Academy, Babel Nature, Como una Cabra, Carqueixa, Apadrina un Olivo, Gafasvan e EntreSetas, formaron parte dunha formación de xaneiro a maio de 2024.

"Poder coñecer e reflexionar sobre o papel das empresas sociais na reactivación do rural, ademais de conectar coa importancia de xerar un relato arredor da finalidade, que é o reto central da organización que atende unha necesidade social ou ambiental da súa. territorio”, explica Milucho Louro, portavoz de Fresco y del Mar.

Froito do programa, xerouse unha rede de recursos que axudará a calquera emprendedor do rural e organizacións interesadas en impulsar este movemento de emprendemento social, a realizar un itinerario detallado para a creación de narrativas de impacto positivo arredor de novos proxectos, ademais de inspirando a través dos seus testemuños a persoas que buscan implementar accións máis sostibles e con impacto positivo. Estes recursos e testemuños pódense atopar en www.emprendedoresrurales.info

O proxecto MIES xorde tras un estudo do contexto social a través da análise dos medios sobre as percepcións do emprendemento social no rural. Este estudo afirma que existe unha narrativa negativa estendida sobre as dificultades do emprendemento no mundo rural pola falta de diversificación, que existe unha comunicación desalentadora en torno a vivir na vila, que a idea asociada ao rural como sinónimo de atraso, tradición aínda persiste e a soidade, pero con todo hai unanimidade na idea de que o emprendedor rural axuda ao cambio xeracional e establece poboación.

Coa esperanza de inspirar a futuros emprendedores e organizacións interesadas, o proxecto MIES demostra o poder transformador do emprendemento social na loita contra o despoboamento rural.

A muradá Fresco y del Mar presenta o primeiro packaging reutilizable de España para envío de peixe e marisco

Comentarios