Mércores. 03.06.2020
El tiempo

O comercio bergantiñán afronta os retos de fidelización de incursión 2.0

O comercio bergantiñán afronta os retos de fidelización de incursión 2.0
Presentacion dos estudos da Camara de Comercio en Carballo

Interesante o Observatorio Económico Local presentado pola Cámara de Comercio da Coruña no Viveiro de Empresas do Polígono industrial de Bértoa de Carballo. A Cámara presentou un estudo sobre dinamización comercial e outro sobre o mercado do crédito, realizados en 2014 a través do Observatorio Económico Local de Carballo.

E hai 3 retos claves, como son fidelización do cliente, a adecuación de horarios e a adaptación ás novas tecnoloxías, tanto a nivel interno como de marketin, unha idea na que levamos dende QPC avisando moito tempo.

Dous estudos presentaron: “A dinamización do comercio en Carballo e a súa área de influencia” e o outro é unha “Aproximación ao mercado do crédito en Carballo e a súa área de influencia”, dando conta de que a Cámara leva máis 10 anos traballando na comarca bergantiñá, e ao longo dos cales prestouse servizo a unhas 550 empresas do área de Bergantiños e Costa dá Morte e a case 700 emprendedores, así como a numerosos colectivos e asociacións empresariais.

A dinamización do comercio

Mediante enquisas dirixidas ás empresas máis representativas da zona, o informe realiza unha serie de propostas para mellorar a situación do comercio local.

Entre as medidas que debe aplicar o propio comerciante, están aquelas que buscan fidelizar ao cliente, contando con sistemas eficaces de recolleita e xestión de datos de clientes (CRM) para poder segmentar e planificar estratexias de marketing dirixidas; fomentando a tenda virtual e implantando novas tecnoloxías (catálogo virtual, web, redes sociais..), xa que cada día máis a decisión de compra do cliente está en Internet, ademais de aplicar melloras como lectores ópticos, tarxetas de compra, pago con tarxeta, etc.; a formación é outra das cuestións que ha de promover o comerciante, tratando de asistir a cursos sobre atención ao cliente, vendas, escaparatismo….

Outra das propostas que os propios comerciantes poden aplicar é a adecuación de horarios ás horas libres dos consumidores, primando a apertura ao mediodía ou primeira hora da tarde, por exemplo, en detrimento doutros momentos de escasa actividade; conseguir que os clientes identifiquen o comercio local cunha imaxe de calidade e bo servizo é outro dos retos do sector, con mellores promociones, mellores exposicións, a orientación de produtos a públicos concretos, etc.

Novas relacionadas

Fonte

comentarios