Venres. 29.03.2024
El tiempo

En internet, 20 minutos é moito. 20 horas é un mundo

En internet, 20 minutos é moito. 20 horas é un mundo
Carlos Fernandez Community Manager da Policia en Carballo

Encher un auditorio como o do Forum Carballo para unha charla sobre marketing non é doado. Pero parece que pola capital se están facendo as cousas ben, e está convertindo a vila nun foco de formación a nivel galego. Comprobámolo co Congreso Cos Pés na Terra, co fantástico TedxGalicia e onte volvémolo comprobar ca estrea do que, de seguro será, un ciclo de charlas sobre marketin e comunicación online: o #inForum.

Puido ser a boa organización e difusión tanto como a presencia dun home que non deixa a ninguén indiferente, Carlos Fernández, o famoso community manager de Policía Nacional, a administración pública con máis ‘followers’ en todo o mundo.

Cheo no Forum Carballo parao inForum

Presentou o acto o xornalista Luís Fraga, e abríu a charla Martín Barbaresi xefe de márketing do Grupo Calvo, que falou en clave de masterclass sobre a importancia do marketing, (sempre ao servizo do negocio como arma publicitaria) e de como funciona para facer marca, unha marca achegada á excelencia. Repasou dende aquel “Atún, claro, Calvo” dos 90, pasando polo “#Piltrafilla” do 2000 (se houbese redes sociais seguro que tivera sido trending topic); polo o Sacatum do 2005, ou pola última campaña, a premiada “Ellas lo saben”. Todo para convertir Calvo na 40ª marca máis elexida de España.

Mariano Munuera, de FBI (Fábrica de Boas ideas) explicou o éxito da campaña de Gadis “Vivamos como galegos”. Arrincou preguntando a todo o público “Que é ser galego”, regalando un fantástico PENcebe aos que participaban. Explicou que o éxito da campaña radica en “liderar enerxías sociais”, convertindo un super en icono a través dunha “campaña identitatia”. “Hai que lanzar un bo produto e facer que a viralidade sexa a que difunda, e aí o éxito de que a xente se identifique co produto é fundamental”. Munuera foi repasando as campañas dende o 2008 ata o Soñemos como galegos do 2014, e deixou pistas de por que sempre saen cabalos nos vídeos da campaña.

Numeroso publico novo interactuando nas redes co inForum

Adaptación ao medio

Carlos Fernandez da Policia no inForum Carballo

Interesantísima charla do community manager máis famoso do país, o da @Policia. Carlos Fernández, fillo de galegos e que veraneoa en Galicia, falou de como unha entidade de 191 anos se ten que adaptar aos novos tempos e novas formas de comunicar. Esa palabra, “adaptarse” foi unha das máis utilizadas, pois para contar unha cousa pero por distintos canais, hai que adaptarse ao canal e ao novo público, para conectar, para empatizar. A linguaxe natural, fundamental; e a inmediatez, básica: “20 minutos é moito en internet. 20 horas é un mundo”

Polémico como poucos, fixo un montón de amigos traendo malos exemplos de outras institucións ou empresas. De feito, lembrou que a @Policia (con 1,3 millóns de siarieiros no twitter) é a máxima institución de seguridade na rede (máis que o propio @FBI) e crece máis cada día (3.000 usuarios diarios) que todo o resto de institucións do estado xuntas. “A AEMET, cun temporal terrible o ano pasado durante a fin de semana, pero como as rrss só traballan durante a semana, coma se non pasase nada…”

Falou en clave de utilidade, “esquecer falar de nós mesmos e falar do que lle interesa á xente”. E aí tamén radica a importancia de “xerar comunidade”, para aproveitar a #Intelixenciacolectiva, pois agora os usuarios tamén son colaboradores, e son moitos exemplos de éxitos acadados gracias á colaboración cidadá dos tuiteros. E falou de "correr riscos", e tamén repasou algunha das polémicas que o situaron no foco do furacán, ao mesmo tempo que lle daban unha maior notoriedade que logo se aproveita.

Denostou ao Google+, dixo do instagran que “é unha biblioteca moi bonita pero pouco práctica”, e criticou o afán do Facebook por reducir o impacto se non pagas (algo que sabemos de primeira man en QPC).

Así rematou a cita formativa, que esperemos teña continuidade no #inForum 2016. Ou antes.

Aquí tendes o vídeo completo do inForum:

Novas relacionadas

Fonte

Comentarios