A Xunta asegura que o ramal da Autovía co Polígono de Vimianzo é competencia do Estado

Volveu ao Parlamento a Autovía Costa da Morte, e o seu eterno retraso. Desta volta foi o PSOE de Vimianzo o que instaba a unha Xunta preguntando polo enlace da Autovía (xa convertida en Corredor) co Polígono de Vimianzo (en dirección Camariñas), unha vez que hai 2 anos do último acordo parlamentario tralo que o goberno galego se comprometía a “estudar a viabilidade do enlace”.
Dous anos pasaron tamén dende a aprobación da última partida para o novo (e mísero) treito de 5 km entre Santa Irene e Vimianzo, para o que aínda non se ve unha soa máquina.
A deputada socialista Loli Toja, que estivo acompañada da candidata vimiancesa Mónica Rodríguez, esixiulle hoxe á Xunta que “deixen de poñer escusas, non poñan obstáculos” para este vial que permitiría liberar boa parte do tráfico no casco urbano vimiancés e que ademais melloraría a competitividade do propio parque empresarial.
Curiosamente, a conselleira de Infraestrutura e Mobilidade, Ethel Vázquez, botou balóns fóra, sinalando que a obra do ramal corresponderíalla executar e pagar ao Goberno central. Vázquez aseguraba onte que xa tiñan feito o estudo de viabilidade (que non anunciaron) e confirmou que os resultados da avaliación da Axencia Galega de Infraestruturas determinan a viabilidade técnica desta nova conexión. Pero que terá que ser o Ministerio de Fomento o que desenvolva esas obras, por ser un parque empresarial dependente do goberno central.
Asegurou que a Xunta recollerá xa no seu proxecto de prolongación da autovía da Costa da Morte o punto de entronque para ese posible ramal futuro que conduza ao polígono empresarial.
Circunvalación de Carballo
A parlamentaria socialista, Toja, criticou o cambio drástico de criterio do PP, que no mes de decembro rexeitaban as emendas socialistas aos Orzamentos da Xunta para facer a circunvalación de Carballo e que agora inclúen como unha promesa electoral.
Artigos relacionados
- Marisol Soneira: A Autovía Costa da Morte... Un Expediente X.
A HISTORIA DA AUTOVÍA COSTA DA MORTE
- Abril 19: O PSdG volve preguntar pola saída da Autovía ao Polígono de Vimianzo,
- Novembro 18_ “A este ritmo, o Corredor da Costa da Morte estará completo en 2070”.
- Outubro 18: Leiceaga pediu en Camariñas a ampliación da Autovía e a recuperación da Lonxa Vella.
- Maio 18: A Autovía Costa da Morte, a segunda menos utilizada de toda Galicia/a>:
- Marzo 17: De Autovía a Corredor: Un novo recorte para a imprescindible infraestrutura da Costa da Morte.
- 09-03-17: O PSdG solicita un acceso directo ao polígono de Vimianzo na prolongación da autovía da Costa da Morte.
- 08-03-17: O BNG esixe o remate da Autovía Costa da Morte ata Cee
- 01-03-17: O grupo Popular defenderá no pleno a construción do segundo treito da autovía da Costa da Morte
- 01-08-16: Antelo pregúntalle a Feijoo polo treito sur da Autovía
- 29-07-16: Queda inaugurada a media Autovía da Costa da Morte.
- 20-07-16: 13 anos despois, a Costa da Morte terá por fin, media Autovía
- 16-06-16: BNG e PSOE critican o uso electoral da MiniAutovía e o GALP por parte do PP.
- 23-03-16: A autovía Costa da Morte abrirase ao tráfico este verán.
- 19-02-16: Os veciños do Outeiro, Agualada, terán un acceso seguro ás fincas que lindan coa Autovía Costa da Morte
- 20-01-16: Visita de rigor ás obras de conexión coa autovía da Costa da Morte
- 18-01-16: Comezan as obras do enlace da Autopista coa Autovía Costa da Morte
- 14-01-16: “O próximo verán” estará listo o tramo Carballo-Baio da autovía da Costa da Morte.
- 16-11-15: A Xunta recoñece que o treito sur da Autovía se realizarán cando San Xoán baixe o dedo.
- 19-10-15: A Autovía estará en funcionamento en verán de 2016, con 3 anos de retraso.
- 01-10-15: A Xunta asegura que realizou o pago de todos os terreos expropiados pola autovía Costa da Morte.
- 22-09-15: A Xunta reduce o número de enlaces da Autovía.
- 27-04-15: Os veciños de Coristanco esixen a saída da Autovía.
- 23-04-15: A Xunta elimina dúas saídas da Autovía.
- 30-03-15: O bo ritmo electoral da Autovía Costa da Morte.
- 16-03-15: Unha electoral e reivindicativa inauguración da tan necesaria Casa da Cultura de Cee.
- 16-03-15: Que pasa cas obras da Autovía feitas en Vimianzo?.
- 22-12-14: O BNG pide que a Autovía chegue a Cee.
- 09-12-14: As máquinas volven traballar na Autovía Costa da Morte case dous anos despois.
- 27-11-14: Que relación ten a trama Gürtel ca Autovía Costa da Morte?.
- 20-11-14: O BNG denuncia o sobrecuste e o PP repítese as súas promesas sobre a Autovía.
- 12-11-14: A Xustiza xulgará a legalidade da modificación do contrato da Autovía Costa da Morte.
- 06-11-14: É legal o proceder da Xunta coa Autovía Costa da Morte?.
- 23-10-14: O treito norte da Autovía e o dragado de Laxe, nos Orzamentos 2015.
- 21-10-14: O novo contrato da Autovía supón a anulación do treito sur.
- 16-10-14: As obras da Autovía non comezarán ata finais de 2014 e rematarán en outrubro de 2016.
- 29-09-14: Feijoo ratifica na súa visita a Camariñas que as obras da autovía se retomarán de forma inmediata.
- 24-09-14: O PP autoesíxese só o treito norte da Autovía.
- 01-09-14: Segunda marcha reivindicativa pola escombreira da Autovía Costa da Morte.
- 25-08-14: Os políticos moven ficha de marcha pola Autovía.
- 19-06-14: O BNG esixe, por enésima vez, unha solución inmediata á Autovía Costa da Morte.
- 10-03-14: Preguntando pola volta ás obras da Autovía.
- 05-05-14: A eterna promesa incumplida da Autovía Costa da Morte.
- 30-01-14: Unha colleita de sinaturas online para esixir o reinicio das obras da Autovía Costa da Morte.
- 03-12-13: A Xunta promete retomar as obras do treito Carballo-Baio da Autovía a primeiros de ano.
- 31-10-13: A Autovía volveu ao Parlamento e terá alomenos 3 anos de retraso.
- 25-10-13: A concesionaria da Autovía Costa da Morte, en creba.
- 04-10-13: O BNG pide que se anule o contrato coa concesionaria da Autovía e que a Xunta asuma un contrato de obra pública.
- 20-09-13: Os Concellos de Carballo, Vimianzo e Zas pregúntanlle á Xunta polas obras da Autovía.
- 11-09-13: O BNG denuncia a eterna parálise da Autovía Costa da Morte.
- 14-03-13: O Conselleiro ríese da Costa da Morte asegurando que a Autovía estará rematada no 2016.
- 04-03-13: O BNG denuncia a eterna parálise da Autovía Costa da Morte.
- 05-02-13: A Xunta recoñece case un ano de parálise na Autovía Costa da Morte.
- 08-10-12: A Xunta rectifica as verbas de Hernández e insiste en que a Autovía non está paralizada.
- 26-09-12: A Xunta ratifica os retrasos na Autovía ante a falta de financiamento da empresa.
- 22-09-12: A Autovía que separa.
- 20-09-12: A Autovía da Costa da Morte non estará rematada no 2013.
- 19-09-12: Os alcaldes da Costa únense ante a paralización das obras da Autovía.
- 06-06-12: As máquinas volven á Autovía e a Xunta asegura que se cumplirán os seus prazos.
- 06-06-12: Un poboado calcolítico afogado polo asfalto.
- 24-04-12: O Conselleiro ratifica unha Autovía rematada no 2013 e sen peaxe.
- 13-04-12: Os camións da Autovía paran.
- 03-04-12: Paralizadas as obras da Autovía?.
- 28-11-11: De Cee a Fisterra en 3 minutos pola VAC?.
- 02-08-11: Onte comezaron as obras da Autovía.
- 10-06-11: Asinado o contrato da VAC: As obras comezarán en agosto e estará lista no verán do 2013.
- 13-05-11: Adxudicación polémica da VAC.
- 04-05-11: A Xunta licitará a Autovía cun retraso de 2 anos, máis cara e ás mesmas empresas.
- 30-09-10: A Costa do Retraso.
- 09-09-10: Novo e eterno retraso da VAC.
- 26-12-08: O tramo entre Carballo e Baio entrará en servizo a finais de 2010 .
- 22-12-08: Touriño chega pola VAC e pon a primeira pedra da Autovía Costa da Morte.