O comercio bergantiñán afronta os retos de fidelización de incursión 2.0


Interesante o Observatorio Económico Local presentado pola Cámara de Comercio da Coruña no Viveiro de Empresas do Polígono industrial de Bértoa de Carballo. A Cámara presentou un estudo sobre dinamización comercial e outro sobre o mercado do crédito, realizados en 2014 a través do Observatorio Económico Local de Carballo.
E hai 3 retos claves, como son fidelización do cliente, a adecuación de horarios e a adaptación ás novas tecnoloxías, tanto a nivel interno como de marketin, unha idea na que levamos dende QPC avisando moito tempo.
Dous estudos presentaron: “A dinamización do comercio en Carballo e a súa área de influencia” e o outro é unha “Aproximación ao mercado do crédito en Carballo e a súa área de influencia”, dando conta de que a Cámara leva máis 10 anos traballando na comarca bergantiñá, e ao longo dos cales prestouse servizo a unhas 550 empresas do área de Bergantiños e Costa dá Morte e a case 700 emprendedores, así como a numerosos colectivos e asociacións empresariais.
A dinamización do comercio
Mediante enquisas dirixidas ás empresas máis representativas da zona, o informe realiza unha serie de propostas para mellorar a situación do comercio local.
Entre as medidas que debe aplicar o propio comerciante, están aquelas que buscan fidelizar ao cliente, contando con sistemas eficaces de recolleita e xestión de datos de clientes (CRM) para poder segmentar e planificar estratexias de marketing dirixidas; fomentando a tenda virtual e implantando novas tecnoloxías (catálogo virtual, web, redes sociais..), xa que cada día máis a decisión de compra do cliente está en Internet, ademais de aplicar melloras como lectores ópticos, tarxetas de compra, pago con tarxeta, etc.; a formación é outra das cuestións que ha de promover o comerciante, tratando de asistir a cursos sobre atención ao cliente, vendas, escaparatismo….
Outra das propostas que os propios comerciantes poden aplicar é a adecuación de horarios ás horas libres dos consumidores, primando a apertura ao mediodía ou primeira hora da tarde, por exemplo, en detrimento doutros momentos de escasa actividade; conseguir que os clientes identifiquen o comercio local cunha imaxe de calidade e bo servizo é outro dos retos do sector, con mellores promociones, mellores exposicións, a orientación de produtos a públicos concretos, etc.
Novas relacionadas
- As empresas bergantiñás botan un ollo ao mundo ca Cámara de Comercio.
- A Cámara axuda na adaptación dos negocios aos hábitos de consumo da poboación bergantiñá.
- O Comerciantes carballeses aprenden a fidelizar aos seus clientes.
- O comercio carballés aprende a modernizarse e a integrarse no novo urbanismo.
- Carballo abre novos proxectos de formación para 150 persoas.
- Novos cursos de formación laboral en Bergantiños.
- Os menús dos restaurantes de Carballo, un pouco máis saudables.
- A Cociña Saudable toma o edificio dos 100 actos.
- #inForum: En internet, 20 minutos é moito. 20 horas é un mundo.
- A tribu tecnolóxica galega avalou o #Fainoti con 10 historias singulares no TedxGalicia.
- Onde están os que invisten os nosos cartos ante tremendo nivelón?.
- Bergantiños á vangarda tecnolóxica galega.
- O edificio dos 100 actos.
- 4 novos cursos de formación en cociña, restaurante, soldadura e electricidade en Carballo.
Fonte
- Redacción de QPC (info@quepasanacosta.gal).