Sábado. 07.09.2024
El tiempo

O CEIP Gándara de Sofán tamén existe

O CEIP Gándara de Sofán tamén existe
Protesta no Gandara pola Xornada Continua-Foto-David Cancela 2

Remata o curso pero non rematan as loitas escolares. A LOMCE foi protagonista indesexable das protestas, pero este 2015 voltamos a vista ata Carballo, onde ademais da esixencia dos pais do CEIP Fogar, por Sofán tamén piden que se lles atendan.

Protesta no CEIP Gandara pola Xornada Continua-Foto-David Cancela

Onte, coincidindo co fin de curso, as familias do CEIP Gándara e da ANPA Raiante xuntáronse no centro carballés nun ambiente festivo para facer as seguintes demandas:

  • 1 - Esiximos a unificación dos horarios nos centros de ensino de Carballo, a nosa demanda de implantar a xornada única vén de ser rexeitada unha vez máis; unha demanda de hai moitos anos (consta a primeira solicitude desde o ano 1994) mais que, en cada ocasión que foi solicitada a través da dirección do centro, a resposta da Consellería foi negativa dada a inviabilidade do informe de Transporte, sendo actualmente o noso centro o único do Concello con horario partido o cal non nos permite acceder en igualdade de condicións a moitas das actividades ofertadas desde as administracións ou mesmo desde o Concello por coincidir a maioría delas co noso horario de entrada ou de saída.
  • 2 – O noso centro acolle cada vez máis a un maior número de alumnos que se incorporan ao novo curso escolar, sen que isto supoña unha mellora nas condicións dos servizos aos que teñen dereito. Para o vindeiro curso 2015 – 2016 o noso centro contará con 27 novos alumnos, contamos con 79 peticións de uso do comedor escolar e actualmente só temos 51 prazas para este servizo. Demandamos pois a normalización deste servizo de comedor para que ningunha familia do centro teña dificultades na conciliación da súa vida familiar e laboral.
  • 3 – Tamén o servizo de Transporte verase afectado por este incremento de alumnos xa que unha das liñas do transporte escolar sufrirá un incremento de usuarios, en total 57 nenos e nenas que aínda non saben se terán garantida a súa praza na mesma, nin en que condicións, por non obter resposta aínda de cómo afrontarían esta cuestión desde a Consellería.
  • 4 - E a todo isto hai que sumar o inxusto sistema que se quere implantar para a creación dun Fondo Solidario e as Axudas para a adquisición de libros de textos. O Ensino público debe ser gratuíto, e non o será en tanto esa gratuidade non alcance á totalidade da atención que precisa a mocidade para se formar, sexan infraestruturas, sexa profesorado ou material didáctico que teña que utilizar. Denunciamos que o sistema imposto pola consellería de Educación non garante que todo o alumnado teña dereito a eles. Por iso, queremos a volta ao sistema de préstamo universal e gratuíto.

Protesta no CEIP Gandara pola Xornada Continua-Foto-David Cancela

Novas sobre a loita contra a LOMCE

Fonte

Comentarios